Myśląc inaczej

Jestem głupia.
Jestem brzydka.
Jestem niepotrzebna nikomu.
Nikt mnie nie rozumie.
Wszyscy są przeciwko mnie.
Nic nie potrafię zrobić dobrze.

 Nie jesteś głupia, tylko nie znasz odpowiedzi na jedno pytanie na teście.
 Nie jesteś brzydka, to te czasy sprawiają, że wszystko co naturalne jest brzydkie.
 Jesteś potrzebna JEMU. I on zawsze będzie przy Tobie. 
 Nikt Cię nie rozumie, bo nikomu nie dajesz się zrozumieć.
 To Twoje myśli są przeciwko Tobie.
 Nie potrafisz zrobić dobrze tego co Ci nie wychodzi. Zrób coś w czymś jesteś dobra, a z pewnością Ci wyjdzie.

 Ludzie potrafią myśleć bardzo pesymistyczne nie analizując wcześniej sytuacji. Zawsze znajdzie się
coś pozytywnego w danym momencie. To tylko zależy od naszego patrzenia na świat. 
Możemy patrzeć, ale nie widzieć.
Możemy słuchać, ale nie usłyszeć.

     Wszystko jest kwestią perspektywy...

Do zobaczenia!
PS: Uśmiechnij się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Filozofie do kotleta... , Blogger