ROZDANIE


 Tak jak obiecywałam zrobiłam. Warunki rozdania są banalni proste, a wygrać może każdy.
A co można wygrać?
Są dwa zestawy:
1. 3 maseczki z Ziaji: oczyszczająca, nawilżająca i regenerująca, cukierki Nanobytes o smaku truskawkowym oraz pomadka ochronna z Baby Lips
2. 3 maseczki z Ziaji: oczyszczająca, nawilżająca i regenerująca, cukierki Nanobytes o smakugumy do żucia oraz pomadka ochronna z Baby Lips.

Smaki cukierków oraz pomadek są wysyłane losowo.

Warunki:
1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Musisz polubić fanpagea bloga - Filozofiara.
3. Podać w komentarzu maila.


Informacje o rozdaniu:
1. Konkurs trwa od 25.02.2017 do 10.03.2017
2. Organizatorem konkursu jest autorka bloga "Filozofie do kotleta...".
3. Aby wziąć udział w rozdaniu należy spełnić WSZYSTKIE wyżej wymienione warunki.
4. O wynikach poinformuję bezpośrednio wygranych poprzez maila.
5. Wygrywają dwie losowy wybrane przeze mnie osoby.
6. Jeżeli zwycięzca nie odpisze mi w przeciągu tygodnia losuję następną osobę.
7. Zwycięzca nie ponosi żadnych kosztów związanych z wysyłką.
8. Nagrody są rozsyłane wyłącznie na terenie RP.
9. Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane, w przypadku niezachowaniu zasad zastrzegam sobie prawo do wykluczenia takiej osoby z konkursu.
10.  Smaki cukierków oraz kolory pomadek są wysyłane losowo.
11. Biorąc udział w rozdaniu akceptujesz warunki w tym poście.
12. Sponsorem rozdania jest autorka bloga "Filozofie do kotlata...".
13. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania pisz w komentarzu lub na mojego maila: edzia.radziewicz@gmail.com
14. Rozdania nie podlega ustawie o grach i zakładach /Dz, U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm. z dn. 29/07/1992. 

Do zobaczenia!

20 komentarzy:

  1. Kochana mega rozdanie! ^^ Oczywiście bierzemy udział :)
    Obserwujemy bloga jako: Sylwia Aga Matuszyk
    E-mail: agssymi@gmail.com
    Lubimy na fb jako: Aga Matuszyk
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję bloga i oczywiście biorę udział w konkursie. Na fb polubiłam jako Klaudia Sikorska.
    Mój email clovdi.xx@gmail.com
    Bardzo chce nagrodę 😍😍😮

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że zrobiłaś rozdanie! Chętnie wezmę w nim udział, bo wszystkie warunki spełniam.
    1. Bloga obserwuję jako TAK PO PROSTU BLOG.
    2. Fanpage polubiłam jako Sylwia Monika
    oba punkty już jakiś czas temu ;)
    3. mój mail: takpoprostublog@gmail.com

    A nuż się może uda :)


    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. karolina1997.2@gmail.com
    Uwielbiam maseczki z Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. warunki spełnione, mail agatafurmaniak2000@gmail.com :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział:)
    Obserwuję bloga jako Sylwia Jamrozik
    Lubię fb jako Sylwia Jamrozik
    e-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Biore udział.
    Obserwuje jako Anrika i szafa gra
    anrika.koperska@poczta.onet.pl
    Lubie na fb jako Anrika Koperska

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo super rozdanie :) Wrócę wieczorem i chętnie wezmę udział :D
    Dbasz o swoich czytelników! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję, polubiłam a tu mój mail: iza.prostota204@interia.pl
    http://prostaprostotablogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dystyngowanapanna@gmail.com
    Obserwuję już od dawna :P. Szczęścia w konkursach nie mam,ale spróbuję! Może akurat przed samymi urodzinami fart mi dopisze? :D
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje jako: Anna Hh
    Lubię na FB jako: Malinowy Skarbiec
    jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Klaudia M
    Lubię na FB jako Klaudia Klaudia
    E-mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog obserwuje jako: Sabrooowska96
    Lubię FB jako: Sandra Dąbrowska
    E-mail: contact_sabrooowska96@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne nagrody !
    Obserwuję bloga jako Patka_xdd
    Fanpage lubię jako: Patrycja Gronert
    Email: patrycjag1428@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako dorota wysocka
    lubię jako Dorota Wysocka
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Były wyniki?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Filozofie do kotleta... , Blogger