Konkurs świąteczny!

 Pamiętam mój pierwszy konkurs na blogu. Zrobiłam go dokładnie 28 lutego - czyli mój blog istniał 28 dni...
Nagrody były do bani, a zadanie wysłały tylko dwie osoby. Jednak ten konkurs jest inny. Jest on wyjątkowy, ponieważ organizuję go na święta.
~A więc, przejdźmy do zasad:
- Pracę należy wysłać do 14 grudnia 2015 roku do godziny 23:59 na e - mail: opetana.muffinka@gmail.com lub na moją stronkę w wiadomości prywatnej,
- Miło będzie jeżeli polubicie mój fanpage na Facebook' u Tito Art oraz zaobserwujecie mojego bloga (o ile jesteście stałymi czytelnikami i mój blog wam się podoba),

~Temat:
"Mój świąteczny list do Świętego Mikołaja".
Nie musicie napisać tam, że pragniecie gry, konsole, książki, telefon lub po prostu materialne rzeczy. Może być to coś czego od zawsze pragnęliście. Druga połówka, najlepszy przyjaciel czy po prostu wsparcie drugiej osoby. Po za wypisaniem swoich zachcianek od wielkiego czerwonego ludka trzeba uzasadnić swój wybór. - Tak, musiałam trochę utrudnić zadanie.
Drugi temat to:
"Magia świąt"
Tutaj jest duże pole do popisu. Możecie:
* Napisać opowiadanie - max. 2,5 strony w wordzie, dowolna czcionka i rozmiar.
* Zrobić zdjęcie - powinno być dobrej jakości ;)
* Narysować rysunek - dowolna forma, technika, rozmiar (ważne, żeby skan/ zdjęcie miało dobrą jakość).
* Sztuka przestrzenna - rzeźba, kolaż, quilling, decupaqe, maskotki z filcu. Czyli wszystko co ręcznie robione.
Warunek jest jeden, musicie pokazać, że Boże Narodzenie to cudowne święta. Możecie pokazać jak się do nich przygotowujecie, jak jecie pierniki lub wasz pupil leży wśród lampek na choinkę. Interpretacja jest dowolna, możecie zrobić dosłownie wszystko - o ile będzie związane ze świętami.

Wyniki zostaną ogłoszone następnego dnia - czyli 15 grudnia 2015 roku.
Zwycięzcy zostaną poinformowani drogą mialową, na blogu i mojej stronie pojawi się post z listą zwycięzców. Będą oni zobowiązani do napisania mi adresu w ciągu 2 dni (w celu podania adresu, żebym mogła wysłać nagrody). Jeżeli tego nie zrobią wybiorę innych zwycięzców.

A teraz coś na co wszyscy czekali, nagrody.

1 miejsce - lampion na świeczkę, kartka z życzeniami - zrobiona przeze mnie -, drobne słodycze i rysunek narysowany przeze mnie.
2 miejsce - lampion na świeczkę i kartka z życzeniami.
3 miejsce - kartka z życzeniami i drobne słodycze.

+ Przewiduję małe wyróżnienia. 

Konkurs organizuję tak wcześnie, ponieważ chcę, żeby nagrody doszły przed świętami. Na pewno będzie to dużo przyjemniejsze niż, gdyby zwycięzcy dostali je dopiero pod koniec grudnia.

Powodzenia i niech los wam sprzyja!

3 komentarze:

  1. O, dawno nie zagladałam.
    I co?
    I się pozmieniało... Ale ślicznie tutaj -^°^-

    Huh, konkurs, powiadasz?
    Zaiste, ciekawie... Postaram się coś wyklecić ;D
    Nie mogę, niestety, nic obiecać, bo mam małe zamieszanie, ale postaram się -^°^-

    Co mogłabym jeszcze dodać...?
    O, jak będziesz miała chwilę, na Kafejce kilka nowości, ale to na spokojnie ;)

    Więc... Miłej nocki życzę i pozdrawiam ;)
    Astra esterni Ono thelduin!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moze cos dla Ciebie wyskrobie, a co! :)
    Co do tego wege, to jak bys potrzebowala rad - pisz na maila ;)

    my-fit-style.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Filozofie do kotleta... , Blogger