O co chodzi?

 Hej! Jak pewnie dało się zauważyć nie pojawiły się posty w poniedziałek i czwartek. Ciężko mi to wszystko napisać (szczególnie do obcych osób w SIECI!), więc powinna wystarczyć wam informacja, że źle się czuję. Po za tym, w tym roku wzięłam się za duże przedsięwzięcie, które może odmienić całe moje życie i przyszłość, nie tylko moją, ale i bloga. W związku z tym na razie oszczędzę się do jednego posta tygodniowo. Później z czasem zobaczę czy będę w stanie pisać coś więcej. 
 Co prawda zbliżają się urodziny bloga i pamiętam, że chciałam dodawać 3-4 posty tygodniowo, żeby zwiększyć aktywność, ale wiele się zmieniło od czasu, kiedy to planowałam. Posty będą pojawiały się w każdy poniedziałek.
Do zobaczenia!

1 komentarz:

  1. ,,Do obcych osób w sieci " ? Serio? Czuje się obrażona, bo to trochę zniechęca do czytania bloga. Ale spokojnie , ja zostaje na dłużej :)
    http://swiatkobietyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Filozofie do kotleta... , Blogger