Dwa światy - StyleWe

  Zawsze, gdy myślę o moim przyszłym mieszkaniu wyobrażam sobie osiemnastowieczną bibliotekę. Regały z książkami po sufit, skórzane meble, globus i brytyjska herbatka. Dużo notatek na porozrzucanych kartkach żółtego papieru, ogólny chaos i przepych.


Zaraz po tym mam drugą wizję: nowoczesny salon. Wszystko biało - czarne z domieszką beżu i szarości w różnych tonacjach. Dostojny, biały pers z niebieskimi oczyma mruczący na kanapie wśród pastelowych miętowych poduch. Jeden w stylu bardzo nowoczesnym - skandynawskim. A drugi to biblioteka Ignacego Krasickiego. 
 Teraz wyobraźcie sobie połączenie tych dwóch stylów przedstawionych w postaci ubrań. Wspaniali projektanci i artyści tworzą sukienki, apaszki, biżuterię, a nawet torby czy plecaki. Ich  prace można kupić na stronie StyleWe.com.
Link
  Sukienka ta bardzo kojarzy mi się ze stylem malarskim zwanym kubizmem. Ma geometryczne wzory, krój jest bardzo prosty, a kolory żywe.
Link
  Ta za to przypomina mi jesień, która tak szybko umyka. Wzór na plecaku jest miejski za to stylizacja przypomina mi kolorystycznie ubiór Babki z kultowego "Rancza".

Link
 I moja ulubiona. Pierwsze co pomyślałam ujrzawszy tę sukienkę pomyślałam Wednesday z "Rodzinki Adamsów". Sama mam podobną kreację, którą bardzo lubię, ponieważ również kojarzy mi się z tą postacią.

 Przeglądając ich Instagrama znalazłam wiele inspiracji do pisania postów, tworzenia nowych stylizacji jak i nowych rzeczy.
 Strona ma bardzo duży asortyment i dawkę inspiracji. Można poszukać tam czegoś co można wpleść w sój styl lub stworzyć własny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Filozofie do kotleta... , Blogger