Czy koniec świata jest już blisko?

 Tajemniczy zegar odlicza minuty do końca świata.
 Ludzie od swojego początku wiedzieli, że nastąpi ich koniec. Jedną z cywilizacji, która o tym wiedziała, była cywilizacja Majów. Właściwie to zapowiadała ona nowy początek świata, tzw. odrodzenie.
I czy faktycznie się to sprawdziło?
Tak, jak najbardziej. Chociażby bujny rozwój nauki, medycyny jak i samego człowieka. No tak, ale jaki ma to związek z końcem świata? To proste, globalne ocieplenie, duży stopień skażenia powietrza i to, co może wydawać się błahe, bratobójcza wojna.
 Zauważyliście, że na świecie dzieje się wiele złych rzeczy?
Ostatnio moja mama pokazała mi filmik. Normalne kąpielisko, wczasowicze sobie pływają, bawią się, i nagle osoba - wyraźnie było widać, że nie umie pływać - wpływa na głębszą wodę. Zaczął machać rękami, aż zniknęła. Ludzi dookoła było mnóstwo, jeden facet przepłynął sobie na materacu, mniej więcej w miejscu, gdzie osoba zatonęła. 
Wyciągnęli go, po dwóch dniach, martwego...
 Gdzie zrobiliśmy błąd?
 Czemu nikt mu nie pomógł? Ktoś mógł spokojnie udzielić pomocy tej osobie, mogła ona  żyć. Tymczasem nikt mu nie pomógł, zostawili go na pastwę losu.
 Jest pełno teorii spiskowych, to tym, że nadejdzie trzecia wojna światowa, że słońce pochłonie naszą planetę, ale ja myślę, że to mogłoby nastąpić, ale bardziej prawdopodobne będzie wojna między nami, ludźmi.
Żyję w przekonaniu, że Ziemia kiedyś się skończy. Mam wyidealizowany świat w roku 2122, ale możemy nie przetrwać do tego czasu. Ludzie nawzajem się nienawidzą, to mnie smuci, frustruje i denerwuje. Kiedy myślę o tym wszystkim, nie wiem już sama, co mam czuć.
 Oczywiście jest to moja wizja, ale czy faktycznie?
Jestem również zwolenniczką innych teorii spiskowych, ale to nie jest raczej jedna z nich, to jest rzeczywistość. Te wydarzenia nie dzieją się bez powodu, chyba...


Do zobaczenia!

2 komentarze:

  1. Oto Twoja nominacja do LBA http://redbarmaid.blogspot.de/2015/06/nominacje-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny blog trzymaj tak dalej i wpadaj na mojego :D
    http://youarewhatyouwear3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Filozofie do kotleta... , Blogger