Międzynarodowy dzień bloggera

 Hej, jak niektórzy wiedzą na moim blogu szykują się zmiany. Dało się to zauważyć, zmieniła się szata graficzna jak i tło. Nie jest to przypadkiem.
Jestem osobą, która potrzebuje zmian co jakiś czas. Prawie całe wakacje poświęciłam na zmiany.Posprzątałam na półce, na szafce nocnej, zrobiłam przegląd w książkach i szafie. Co mi to dało? Wiele. Mam wielki porządek dookoła siebie, dzięki czemu przyjemniej będzie mi się pracowało.
 Jednak zmiany wprowadziłam w mojej diecie, - o której opowiem trochę później - dowiedziałam się jakie składniki odżywcze i witaminy są mi potrzebne. Mój styl żywienia nie zmienił się tak drastycznie jak to mogło by wyglądać, czegoś muszę jeść więcej, a czegoś mniej.
 Wracając do światowego dnia bloggera i zmian. Na moim blogu co miesiąc będzie pojawiać się pytanie z postu Dlaczego? Jak? Czemu? Niestety nie omówię wszystkich pytań i odpowiedzi na nie, pytania były wylosowane i są w różnej kolejności. Jednak nie będą to jedyne posty na miesiąc, będę starała się wstawiać post raz na tydzień, ale jak to na moi blogu, raz będzie coś, a raz nie.

 Na dziś to tyle, jutro pojawi się pierwszy post z nowej "serii".
Posty spoza niej będą bardziej jak filozofie do kotleta.
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Filozofie do kotleta... , Blogger